Competiția FOODROCKS

proiect Marks proiect Marks

PIATRAONLINE

Competiția FOODROCKS

Open your appetite for design

De la un magazin care vinde piatră naturală online, experiența și comunitatea formată în jurul pasiunii pentru design au transformat PIATRAONLINE într-un adevărat hub creativ. Brandul a devenit și un reper de inspirație pentru industria de food din România, așa că am propus lansarea unei competiții de kitchenware design care să scoată în evidență frumusețea și versatilitatea pietrei naturale.

Competiția FoodRocks Default Gallery Picture
Competiția FoodRocks Default Gallery Picture
Competiția FoodRocks Default Gallery Picture
Competiția FoodRocks Default Gallery Picture

Am pornit de la premisa că bucătăria este un atelier de creație pentru fiecare dintre noi, atunci când am gândit conceptul competiției. Iar cum zeci de modele din colecția PIATRAONLINE au îmbrăcat multe restaurante și bistro-uri Pinterest-worthy din București și din țară, am vrut să oferim o nouă perspectivă designerilor de obiect, la intersecția dintre imaginație și materiale de calitate.

În paralel, emisiunile FOODROCKS, realizate de PIATRAONLINE, urmăresc bucătari din oraș care au reinventat tradiția culinară. Tehnica lor se leagă de ritmul anotimpurilor, de copilărie, de tehnici futuriste, sau de o pasiune urmată fără compromisuri. Fiecare ediție e o capsulă ce conține o parte din universul lor.

Așa a apărut competiția FOODROCKS, în care singura condiție de înscriere a schițelor, desenelor sau randărilor 3D a fost ca obiectele să fie realizate integral din piatră naturală. 

După ce înscrierile au fost evaluate de un juriu specializat, au fost aleși 3 mari câștigători și 2 mențiuni. Creațiile celor 3 au fost produse și lansate într-o ediție limitată în magazinul online. Colecția marchează atenția pe care PIATRAONLINE o acordă sectorului gastronomic. Când vine vorba de versatilitatea pietrei naturale sau de creativitatea culinară, natura se află în spatele fiecărei povești de succes.